29. helmikuuta 2016

Maaliskuu alkaa!!

Taas huiskahti yksi kuukausi jonnekin!
Kevät lähestyy huimaa vauhtia. Päivä pitenee 10 minuttia joka ikinen päivä vaikka olisi pilvistäkin!

Laskeskelin, että olen tehnyt ATC kortteja pian 8 vuotta! Arvatkaas paljonko niitä on kotona!!
Tänä aikana olen saanut myös vaihtaa kortteja kavereitten kanssa. Osallistunut erilaisiin vaihtoihin ja haasteisiin ja löytänyt uusia ystäviä. Saanut monta kertaa ottaa vastaan ihanaa postia!
Nämä kortit ovat syntyneet näistä posteista.

Aiheena siis POSTIA YSTÄVÄLTÄ. Aiheen voi toteuttaa monin tavoin tai osallistua ihan muulla aiheella.

Hyvää karkauspäivää ja alkavaa maaliskuuta!

2 kommenttia:

  1. Sinulla on pitkä ura jo takana. Ja minä luulin että minulla olisi paljon vaihtokortteja... hih. Vasta pari kolme vuotta takana.
    Kiitos ihanasta postista joka tuli jo eilen. Aivan ihana paketti! Kiitos

    VastaaPoista
  2. Kauniita kortteja olet tehnyt ja kauan. Olen sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista